Over het onderzoek
De winnende producten zijn zorgvuldig gekozen op basis van een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau Nielsen. Meer dan 10.000 consumenten waren hierbij betrokken. Zij hebben de huismerkproducten stuk voor stuk beoordeeld nadat zij deze thuis zelf getest hadden. Er wordt in het onderzoek onder andere gekeken naar gemak, resultaat, uitstraling en kwaliteit.
1. Kruidvat Full & Care 010 Mineral Black Volume Balm Mascara
De Kruidvat Full & Care mascara is een hoogwaardige mascara. Met 92% natuurlijke ingrediënten en een vegan formule, zorgt het voor zachte en klontervrije wimpers. Het make-up product is geschikt voor alle huidtypes, inclusief de gevoelige huid rondom de ogen.
2. Kruidvat Skin Science Brightening Correcting Serum
Kruidvat Skin Science heeft een vegan correcting serum ontwikkeld om vervelende pigmentvlekken te verminderen. Het serum geeft al na 4 weken gebruik bewezen resultaten, waardoor ook dit product in de prijzen valt.
Kruidvat Skin Science vermindert niet alleen pigmentvlekken, het verzacht ook fijne lijntjes en rimpels en zorgt voor een gladdere huid. Kortom: met dit hoogwaardige huidverzorgingsproduct krijgt een rijpere huid een jeugdigere uitstraling. En wie wil dat nou niet?
3. Kruidvat Pure & Soft Babydoekjes
Ook de Kruidvat Pure & Soft billendoekjes zijn het Gekozen Huismerkproduct van het Jaar 2023. Bij de babydoekjes komen alleen zachte, natuurlijke materialen in aanraking met de huid van een baby. De doekjes zijn bovendien CO2-gecompenseerd en helemaal plasticvrij. Ook is de verpakking recyclebaar. Beter voor de kleintjes en beter voor onze wereld!
4. Kruidvat NewBorn Luiers maat 1 en 2
Ook andere Kruidvat babyproducten vallen in de prijzen. De Kruidvat NewBorn luiers komen als beste huismerk uit de bus. Deze luiers zijn zacht, flexibel en houden baby’s perfect droog. Maar liefst 95,8% van de deelnemers aan het onderzoek zouden deze luiers aan vrienden en familie adviseren. Het is niet de eerste keer dat de luiers van Kruidvat een prijs winnen.
5. Kruidvat parfums
Ook in de categorie geuren blinkt Kruidvat uit. De eigen lijn eau de toilettes is namelijk verkozen tot Huismerkproduct van het Jaar 2023. Deze Kruidvat parfums bevatten bewezen ‘feel good ingrediënten’, waardoor je elke dag extra energieker, blijer of juist relaxter voelt.
6. Kruidvat Happy Harmony Douchemousse
Onder de douche hoef je ook niet in te leveren op kwaliteit als je kiest voor een Kruidvat huismerkproduct. Het eigen merk Happy Harmony Douchemousse wint het van andere huismerken. 90% van de deelnemers zou deze douchemousse zelfs aan anderen aanbevelen.
Het toegevoegde ‘softcomplex’ verzorgt je huid intensief en beschermt tegen uitdrogen. Bovendien heeft deze mousse een heerlijke geur van sinaasappelbloesem en verfrissend cederhout.
7. Kruidvat After Shave Balsem
Rode bultjes na het scheren? De Kruidvat After Shave Balsem helpt ze voorkomen! In het onderzoek komt dit als beste huismerkproduct naar voren. De vegan balsem verzacht en herstelt de geïrriteerde huid tot 24 uur lang. Hij is zelfs geschikt voor de meest gevoelige huid rond de schaamstreek en onder de oksels.
Bronnen
¹ https://www.poynetherlands.com/de-gekozen-producten/awards-huismerken-2023/ en https://www.poynetherlands.com/het-concept/methodologie/
De resultaten van de voorgaande jaren kunnen teruggelezen worden via onderstaande linken:
Ingezonden artikel door Kruidvat